تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

مديريت تقاضا


    در اين مقاله ضمن ارائه تعريفي از تقاضا و مديريت تقاضا به تشريح تقاضا هاي هشت گانه و ارائه پيشنهاداتي در هنگام مواجه شدن با هر يك از آنها در جهت مديريت تقاضا يا مديريت بازاريابي جهت نيل به اهداف شركت پرداخته شده است. و نقش مديريت بازاريابي در مديريت هر يك از اين تقاضاها نشان داده شده است.


    این مطلب تا کنون 83 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 23 دي 1392 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 27 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55487
  • تعداد مطالب :159395
  • بازدید امروز :208983
  • بازدید داخلی :17936
  • کاربران حاضر :237
  • رباتهای جستجوگر:414
  • همه حاضرین :651

تگ های برتر