جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

مديريت تقاضا


    در اين مقاله ضمن ارائه تعريفي از تقاضا و مديريت تقاضا به تشريح تقاضا هاي هشت گانه و ارائه پيشنهاداتي در هنگام مواجه شدن با هر يك از آنها در جهت مديريت تقاضا يا مديريت بازاريابي جهت نيل به اهداف شركت پرداخته شده است. و نقش مديريت بازاريابي در مديريت هر يك از اين تقاضاها نشان داده شده است.


    این مطلب تا کنون 49 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 23 دي 1392
    منبع
    برچسب ها : مديريت ,تقاضا ,مديريت تقاضا ,مديريت بازاريابي ,
    مديريت تقاضا

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 4 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر